Úvod do rozdělení bodů své postavy
Strana 1 z 1
Úvod do rozdělení bodů své postavy
Hned pro začátek. Zrovna tento bod je pořád ve vývoji, takže prozatím uvádím příklady bez čísel, nebo teoretických čísel.
Ano i zde se budou body. I zde se vaše postava bude mít něco silného a něco slabého.
Začneme tím že si představíme jakým směrem se vlastně může vaše postava rozvinout.
Jsou zde dvě základní vlastnosti:
Síla - Síla se hodí především do turnajů a na boj s NPCčky. Čím více síly, tím více mrtvých nepřátelských NPC. Síla také značí jak dobře ona postava umí bojovat.
Charisma - Body sloužící především na jednání s GM. Neznamená to jen jak vypadáte, ale jak umíte mluvit. Čím větší charisma tím spíše zvolíte inRP správný tón hlasu, dokážete ve správnou chvíli zakolísat atd... Charisma také zlepšuje spokojenost obyvatel ve vesnici.
Vlastnosti - Vlastnosti je velká škála, de-fakto nekonečná. Některé se mohou vylepšovat postupně, některé jen jednou. Můžete si zvolit vlastnost architekt který vám bude zlevňovat budovy, nebo velitel který následně půjde vylepšit na dobrého velitele. Ty budou podporovat vaše NPC v boji. Ovšem také jsou zde záporné vlastnosti. Ty vám může přiřadit časem nějaké GM. A nebo si je můžete zvolit vy hned nazačátku a tím získat bonusové vody opět do rozdělování. Můžete být neplodní, mít jen jednu ruku, můžete být úplatní atd... Není možnost sepsat všechny vlastnosti a proto je i na vás aby jste si přinášeli návrhy co by jste rádi. Všechny se budou zveřejňovat. Každá vlastnost má 5 úrovní vývoje. Čím specifičtější vlasnost tím je lepší. Tudíž když si dáte třeba vlastnost velitel tak se vám jednotky trochu zlepší ve všem. Ovšem když si dáte třeba Velitel obrany své vesnice, tak sice tato vlastnost bude fungovat jen když bráníte svojí vesnici, ale zato vaše jednotky dostanou mnohem větší boost do obrany.
Nyní když víme do čeho si můžeme body investovat tak si každá postava vybere svojí "classu". Mohou být celkově čtyři.
Ještě než začneme tak každý char až na Vladyku začíná s: Základním koněm, jedněma normálníma šatama, jedněma středně hezkýma společenskýma šatama a jednou střední zbrojí nebo drahýma společenskýma šatama.
Vládce rodu, alias Sir - Jeho největší privilegium je že je úplná hlava rodu. Má ze všech čtyř class má největší charisma, ovšem druhý nejmenší sílu, také má málo bodů na rozdělení do vlastností.
Generál armády - Velí a reprezentuje armádu v daném rodu. Má druhou největší sílu, ovšem nejmenší charisma. Má středně bodů do rozdělení vlastností.
Poradce - Poradce je naopak spíše civilní složka. Měl by se starat o vše ostatní než je armáda. Z toho důvodu také má nejmenší sílu a největší charisma. K tomu má také nejvíce bodů na rozdělení.
Vladyka, alias Potulný rytíř - Potulný rytíř je postava bez jakéhokoliv území a možností ho vlastnit. Za to ovšem má ze všech největší sílu, nejmenší charisma a středně bodů na rozdělení. Také jako jediný začíná s válečným koněm už do začátku a dobrou zbrojí a zbraní.
Ano i zde se budou body. I zde se vaše postava bude mít něco silného a něco slabého.
Začneme tím že si představíme jakým směrem se vlastně může vaše postava rozvinout.
Jsou zde dvě základní vlastnosti:
Síla - Síla se hodí především do turnajů a na boj s NPCčky. Čím více síly, tím více mrtvých nepřátelských NPC. Síla také značí jak dobře ona postava umí bojovat.
Charisma - Body sloužící především na jednání s GM. Neznamená to jen jak vypadáte, ale jak umíte mluvit. Čím větší charisma tím spíše zvolíte inRP správný tón hlasu, dokážete ve správnou chvíli zakolísat atd... Charisma také zlepšuje spokojenost obyvatel ve vesnici.
Vlastnosti - Vlastnosti je velká škála, de-fakto nekonečná. Některé se mohou vylepšovat postupně, některé jen jednou. Můžete si zvolit vlastnost architekt který vám bude zlevňovat budovy, nebo velitel který následně půjde vylepšit na dobrého velitele. Ty budou podporovat vaše NPC v boji. Ovšem také jsou zde záporné vlastnosti. Ty vám může přiřadit časem nějaké GM. A nebo si je můžete zvolit vy hned nazačátku a tím získat bonusové vody opět do rozdělování. Můžete být neplodní, mít jen jednu ruku, můžete být úplatní atd... Není možnost sepsat všechny vlastnosti a proto je i na vás aby jste si přinášeli návrhy co by jste rádi. Všechny se budou zveřejňovat. Každá vlastnost má 5 úrovní vývoje. Čím specifičtější vlasnost tím je lepší. Tudíž když si dáte třeba vlastnost velitel tak se vám jednotky trochu zlepší ve všem. Ovšem když si dáte třeba Velitel obrany své vesnice, tak sice tato vlastnost bude fungovat jen když bráníte svojí vesnici, ale zato vaše jednotky dostanou mnohem větší boost do obrany.
Nyní když víme do čeho si můžeme body investovat tak si každá postava vybere svojí "classu". Mohou být celkově čtyři.
Ještě než začneme tak každý char až na Vladyku začíná s: Základním koněm, jedněma normálníma šatama, jedněma středně hezkýma společenskýma šatama a jednou střední zbrojí nebo drahýma společenskýma šatama.
Vládce rodu, alias Sir - Jeho největší privilegium je že je úplná hlava rodu. Má ze všech čtyř class má největší charisma, ovšem druhý nejmenší sílu, také má málo bodů na rozdělení do vlastností.
Generál armády - Velí a reprezentuje armádu v daném rodu. Má druhou největší sílu, ovšem nejmenší charisma. Má středně bodů do rozdělení vlastností.
Poradce - Poradce je naopak spíše civilní složka. Měl by se starat o vše ostatní než je armáda. Z toho důvodu také má nejmenší sílu a největší charisma. K tomu má také nejvíce bodů na rozdělení.
Vladyka, alias Potulný rytíř - Potulný rytíř je postava bez jakéhokoliv území a možností ho vlastnit. Za to ovšem má ze všech největší sílu, nejmenší charisma a středně bodů na rozdělení. Také jako jediný začíná s válečným koněm už do začátku a dobrou zbrojí a zbraní.
Naposledy upravil Ardaren dne Wed Nov 12, 2014 10:39 am, celkově upraveno 1 krát
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|